
- Case
- Harman Kardon
Harman Kardon
Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen.

- Case
- Pegasus
Pegasus
Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

- Case
- Louwman Exclusive
Louwman Exclusive
Louwman Exclusive is uniek in automotive landschap. Uniek in het aanbod auto’s uit de buitencategorie, maar vooral uniek in het niveau van hospitality naar haar klanten. Op het nieuwe digitale platform worden gebruikers op hun wenken bediend.

- Antea Group
- Case
Antea Group
28.000 pagina’s aan informatie, zie daar maar eens logica en structuur in aan te brengen. Voor 8 verschillende landen. Zelden waren de wireframes van een project zo leidend als bij de ontwikkeling van het nieuwe digitale platform van Antea Group.

- Case
- OCS+
OCS+
Om een passend kantoorconcept te ontwikkelen, werkt OCS+ altijd in co-creatie samen met opdrachtgevers. Een werkwijze die voor 100% aansluit bij de manier waarop wij OCS+ hebben geholpen bij een digitale rebranding.

- Case
- KLM
KLM
Het nieuwe KLM blog is een verfrissend inspiratieplatform dat de reiziger en de vliegmaatschappij op passende wijze met elkaar verbindt. Met diverse technische innovaties om informatie direct te koppelen aan het primaire proces van KLM: tickets bestellen.

- Case
- POLDR
POLDR
Marc Poldermans baart als kunstenaar graag opzien met levensgrote interieur objecten. Met een nieuwe merknaam en een ingegraveerd nieuw beeldmerk maakt hij vanaf nu ook internationaal een overtuigend statement.

- Case
- WALL
Wall Recordings
Om de positie als artist development agency in de markt te verstevigen en wereldwijd naamsbekendheid te creëren, was WALL Recordings op zoek naar een revolutionair nieuwe visuele identiteit.

- Case
- Voorma en Walch
Voorma en Walch
Met 6 grote vestigingen mag Voorma en Walch zich met recht dé makelaar in Het Gooi noemen. Dankzij de sterke nieuwe merkidentiteit en het vernieuwende digitale platform, is het makelaarskantoor klaar om het serviceniveau naar een nóg hoger niveau te tillen.

- Case
- Smit Visual
Smit Visual
Een merkpositionering, visuele identiteit en website die klaar zijn voor wereldwijde
verspreiding in meer dan 50 landen.

- Case
- Dynamis
Dynamis
Dynamis is een overkoepelende serviceorganisatie voor 16 grote makelaarskantoren in Nederland. Met het sterk vernieuwde platform kunnen partners hun dienstverlening én acquisitie aanzienlijk verbeteren.

- Brilonline
- Case
Brilonline
Op Brilonline.com pas je de nieuwste brillen online waar en wanneer het jou uitkomt. Dat scheelt tijd en is nog leuk ook. Mede mogelijk gemaakt door de ingebouwde digitale paskamer mét Artificial Intelligence.

- Case
- Drieklomp
Drieklomp Makelaars en Rentmeesters
Als makelaar in het absolute topsegment hecht Drieklomp Makelaars & Rentmeesters veel waarde aan schoonheid en detail. Maar de nieuwe website moest daarnaast ook aan alle innovaties en automatisering op het gebied van leadgeneratie voldoen.

- Case
- Kids vakantiegids
Kids Vakantiegids
Waar ga je naartoe als je voor het eerst mét kinderen op vakantie gaat? En hoe zorg je ervoor dat je zelf ook een beetje vakantie hebt. Kids Vakantiegids zoekt het voor je uit.

- Case
- VVMC
VVMC
Waar vakcentrales als de FNV en CNV wat koud aanvoelen, heeft de VVMC een herkenbare ziel. Het nieuwe kennisplatform is een gastvrije ontmoetingsplek voor de betrokken leden.

- Case
- Superfoil
SuperFOIL
Het product is goed, de ambities zijn groot, de timing kan niet beter. Met een onderscheidende digitale strategie en twee elkaar versterkende e-commerce platforms zijn we hard op weg om samen met SuperFOIL de isolatiemarkt te veroveren.