Toen Managing Director Arjen van Beek van Louwman Exclusive bij ons aanklopte, was de wens meteen duidelijk: dé nieuwe benchmark zetten in automotive landschap. Een platform creëren waarop het merk Louwman Exclusive geladen wordt, maar vooral een platform waarop de trouwe Louwman community optimaal bediend kan worden.

In het kort


  • Innovatieve digitale tools, automatisering en koppelingen met de digitale infrastructuur van de Louwman Groep, zorgen ervoor dat Louwman er eenvoudig zelf mee kan werken en ook de komende jaren voorop kan blijven lopen.
  • Door te starten met het uitwerken van user flows en user stories, hadden we een volledig en gevalideerd beeld van de benodigde functionaliteiten.
  • De verschillende salesfunnels richting ‘contact opnemen’ en ‘offerte aanvragen’ zijn middels A/B testing en CRO-audits geoptimaliseerd. 
  • Als business development agency zijn we een strategische sparringpartner in de digitale transformatie waarin Louwman Exclusive zich bevindt.
normaal-daan

Daan TutertStrateeg

“De automotive branche staat voor grote veranderingen en met onze ruime kennis op het gebied van digital hospitality, kunnen we Louwman gericht adviseren over de stappen die ze moeten nemen om ook over 5 jaar toonaangevend en relevant te zijn.”

Daan TutertStrateeg

User flows en user stories om de functionaliteiten te bepalen

Louwman Exclusive heeft de afgelopen jaren hard gewerkt om een indrukwekkende ervaring te maken van het showroombezoek. Om dit gevoel ook digitaal krachtig over te brengen, zijn we gestart met het uitwerken van user flows en user stories. 

User flows zijn schematische weergaven van alle touchpoints, beslissingen en acties die een gebruiker ondergaat als hij de website bezoekt. User stories beschrijven het type gebruiker en het doel waarmee deze gebruiker de website bezoekt. Door beide gedetailleerd uit te werken, hebben we een volledig beeld van alle pagina’s en functionaliteiten die de website moet bevatten.

Expertises ( 6 )

seizoensgebonden consumentenbehoeften
Young professionals meeting around a table
Pegasus | Sumedia
DSC00802
DSC08263
DSC00991
DSC01109-2

Een integrale methodiek om toonaangevend te blijven

Als business development agency hebben we vanzelfsprekend alle digitale disciplines in huis. Onze integrale methodiek, waarbij we alle relevante expertises (strategie, marketing, design en development) in de juiste volgorde aanhaken, stelt ons in staat razendsnel campagnes te lanceren, uitdagende KPI’s te behalen en het merk Louwman Exclusive te laten groeien. 

Voor Louwman Exclusive en de Louwman Groep als geheel betekent dit bovendien dat ze een strategische sparringpartner hebben in de digitale transformatie waarin zij zich bevinden. De automotive branche staat voor grote veranderingen en met onze ruime kennis op het gebied van digital hospitality, kunnen we Louwman gericht adviseren over de stappen die ze moeten nemen om ook over 5 jaar toonaangevend en relevant te zijn. 

Louwman Exclusive | Cases Sumedia

“Wij zijn uniek in automotive landschap. Dan wil je een website die dát gevoel krachtig kan overbrengen. Sumedia lag direct op hetzelfde level, herkende onze kernwaarden en is erin geslaagd samen met ons een nieuwe benchmark te zetten. Wij zijn enorm trots op het eindresultaat!”

Arjen van Beek

Managing Director Louwman Exclusive

Case studies

Swipe om te ontdekken

Ontdek meer
Close-up Of Succulents On Table On Outdoor Lounge At Restaurant
Case Harman Kardon
1

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige...

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

Dutch GP | Sumedia en Events
Case Dutch GP
2

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe pa...

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

Pegasus | Sumedia en Product
Case Pegasus
3

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale st...

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

1
Case Harman Kardon

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

2
Case Dutch GP

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

3
Case Pegasus

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

Ontdek meer

Meer weten over onze expertises en aanpak?

Neem contact met ons op. Onze experts vertellen je er graag alles over.

Vrijblijvend gesprek plannen

Ik hoor graag hoe ik u kan helpen!

Sales
Afspraak maken?

Ons salesteam staat voor je klaar


"*" indicates required fields

Gratis consult van Sumedia

Wil je een gratis consult waarbij we de prestaties van jouw website onder de loep nemen? Of onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om jouw merk beter in de markt te zetten? Laat dan hieronder jouw gegevens achter en we nemen contact met je voor een afspraak.

Dennis
Dennis Overbeek

Sales Manager


"*" indicates required fields