Voorma en Walch Makelaars in het Gooi is ervan overtuigd dat de rol van makelaar veel verder gaat dan het aan- en verkopen van woningen. Als ‘trusted partner’ op het gebied van mooi en gelukkig wonen, gaat het vooral om adviseren en verbinden. De jarenlange ervaring en grote lokale expertise zorgen ervoor dat Voorma en Walch zonder twijfel de go-to-partner is als het gaat om het verkrijgen van deskundig woonadvies in Het Gooi. Aan Sumedia de vraag om een modern en vernieuwd platform neer te zetten dat recht doet aan de status van Voorma en Walch en tegelijkertijd alle handvatten biedt om de komende jaren verder te innoveren.

In het kort


  • Een volledig merkidentiteit traject waarin we het merk Voorma en Walch opnieuw hebben neergezet. 
  • Een doorvertaling van de merkidentiteit naar een concept webdesign met alle pagina’s verwerkt in een prototype.
  • Een nieuwe website die het DNA van Voorma en Walch en de grote lokale aanwezigheid recht aan doen. 
  • De website is voorzien van een veelvoud aan (subtiele) animaties en visuele uitingen zonder verlies van performance.
DSC00950

Ferdinand LamHead of Creative

Waarom een nieuwe merkidentiteit? De merkidentiteit brengt organisaties terug naar de essentie van de organisatie en het merk. Waar staan we voor en waar willen we naartoe? Een onmisbare basis voor een juiste en duurzame positionering.”

Ferdinand LamHead of Creative

Een nieuwe merkidentiteit als context voor innovatie

Voorma en Walch Makelaars in het Gooi wil graag vooruit. Connecten met de nieuwe generatie en partners de vrijheid geven om zaken te regelen zoals zij dat willen. Maar om afkomst en essentie van de organisatie in die vernieuwing niet uit het oog te verliezen, hebben we de merkidentiteit van Voorma en Walch opnieuw neergezet. Volledig uitgewerkt in een nieuw merkidentiteit document dat sturing en context geeft aan de innovaties die het kantoor de dienstverlening wil implementeren. 

Expertises ( 6 )

Voorma & Walch | Sumedia en Makelaars
seizoensgebonden consumentenbehoeften
Pegasus | Sumedia
DSC00802
DSC08263
DSC00991
Voorma en Walch

Van merkidentiteit en user flows naar volwaardig prototype

Op basis van het nieuwe merkidentiteit document en het zorgvuldig uitwerken van user flows en user stories, zijn eerst de wireframes uitgetekend en zijn vervolgens alle pagina’s uitgewerkt in een volwaardig prototype. 

Het concept design viel direct in de smaak. Rustig en chique, maar vooral een krachtige visuele uitwerking van het stevige merk DNA van Voorma en Walch en de veelzijdigheid van wonen in Het Gooi. Met subtiele animaties die de luxe en welvaart van wonen in Het Gooi niet bombastisch op je scherm gooien, maar juist op verfijnde en gedetailleerde wijze het juiste gevoel weten over te brengen. 

 

Een trusted partner voor klanten, óók digitaal

Waar veel kantoren hebben geïnvesteerd in het efficiënter maken van hun dienstverlening, is Voorma & Walch geen seconde afgeweken van het hoge serviceniveau. En ondanks dat er veel gedigitaliseerd wordt, mag dat nooit betekenen dat het gehaast en onpersoonlijk wordt.

Een mooie uitdaging om de tools en koppelingen op de nieuwe website in te richten als verlengstuk van de kenmerkende, servicegerichte werkwijze van Voorma en Walch. Zo is er een waardig podium voor het exclusieve woningaanbod en de 6 vestigingen. De intuïtieve API-koppelingen met o.a. RealWorks maken het mogelijk om tijdrovende processen aan de achterkant te automatiseren. Zo houden de makelaars meer tijd over om trusted partner te zijn én te blijven. 

Case studies

Swipe om te ontdekken

Ontdek meer
Close-up Of Succulents On Table On Outdoor Lounge At Restaurant
Case Harman Kardon
1

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige...

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

Dutch GP | Sumedia en Events
Case Dutch GP
2

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe pa...

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

Pegasus | Sumedia en Product
Case Pegasus
3

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale st...

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

1
Case Harman Kardon

Harman Kardon

Voor Harman Kardon ontwikkelden we een native app waarmee consumenten de hoogwaardige AV-producten zelf kunnen testen. 

2
Case Dutch GP

Dutch GP

De impact van de terugkeer van de Formule 1 op Circuit Zandvoort op de Nederlandse racefan is ongekend. Als trouwe partner van de Heineken Dutch Grand Prix hebben we een razendsnel platform ontwikkeld dat deze #OrangeMadness ook digitaal krachtig overbrengt.

3
Case Pegasus

Pegasus

Niets zo uitdagend als het bestormen van een dichtgetimmerde markt. Samen met Pegasus ontwikkelden we een digitale strategie om de gevestigde positie van Gazelle, Sparta en Batavus te doen wankelen.

Ontdek meer

Meer weten over onze expertises en aanpak?

Neem contact met ons op. Onze experts vertellen je er graag alles over.

Vrijblijvend gesprek plannen

Ik hoor graag hoe ik u kan helpen!

Sales
Afspraak maken?

Ons salesteam staat voor je klaar


"*" indicates required fields

Gratis consult van Sumedia

Wil je een gratis consult waarbij we de prestaties van jouw website onder de loep nemen? Of onderzoeken wat de mogelijkheden zijn om jouw merk beter in de markt te zetten? Laat dan hieronder jouw gegevens achter en we nemen contact met je voor een afspraak.

Dennis
Dennis Overbeek

Sales Manager


"*" indicates required fields