De vraag van LiveLane aan Sumedia

With an open mind

Het jaarlijkse muziekspektakel Holland Zingt Hazes staat ook in 2018 weer op het programma van Ziggo Dome.
Bekende Nederlandstalige artiesten komen naar Amsterdam om hun vriend, vader en idool André Hazes te eren.
LiveLane, de producent van dit evenement, vroeg Sumedia om een nieuwe website te ontwikkelen.

Holland Zingt Hazes is een terugkerend evenement. Daarom was het belangrijk dat de huidige huisstijl van het evenement goed naar voren komt op de nieuwe website.
Omdat wij het belangrijk vinden dat de website goed functioneert op alle devices is de website mobile first ontwikkeld.
Dat houdt in dat je begint met het ontwerp voor mobiele telefoons.

De tijd was kort want de kaartverkoop was al van start gegaan. Daarom zijn we de dag na de kick-off meeting meteen begonnen met het uitwerken van een nieuw design.
Om goed in de stemming te komen kon de Spotify playlist ‘Bloed, Zweet en Tranen’ natuurlijk niet ontbreken op de werkvloer. Na een eerste feedback ronde was het design akkoord en zijn we gelijk begonnen met het bouwen van de website.

Het resultaat?

Holland Zingt Hazes is live, nog niet vanuit de Ziggo Dome, maar al wel op het net. 
Met een totale make-over sluit het nu nog beter aan bij de uitstraling van het evenement.
Daarnaast is het design qua techniek zo opgebouwd dat het perfect werkt op elk gewenst device.
Tot die tijd klinkt de muziek van Hazes regelmatig door de boxen op ons kantoor. Ben jij er ook bij volgend jaar?

 

  • Gallery item
  • Gallery item
  • Gallery item
Geïnteresseerd in één van onze diensten?

Neem dan contact op met Arthur onze Project King!

Arthur-hdr-white

Projects

Made with passion