De vraag van Albert Heijn aan Sumedia

With an open mind

Albert Heijn organiseert op 11, 12 en 13 december 2015 in het Spoorwegmuseum in Utrecht de eerste editie van het Allerhande Kerstfestival. Doelstelling van dit hagelnieuwe foodfestival is de bezoekers in een sfeervolle ambiance zoveel mogelijk inspiratie op te laten doen voor een culinair verantwoorde en bovenal gezellige viering van de kerstdagen. Vraag aan Sumedia was een aansprekende site met de juiste sfeerbeleving te ontwikkelen. Daarnaast moest de site functioneel zijn voor zowel jong als oud.

Realisatie

Bezoekers van het Allerhande Kerstfestival maken in talloze foodstands kennis met de lekkerste recepten, de laatste trends en de nieuwste producten. Van de voorafgaande borrel tot en met het dessert; alle gangen van het kerstdiner komen er uitgebreid voorbij. Daarnaast kunnen ze er deelnemen aan workshops, live kooksessies van bekende chefs volgen, tips krijgen en trucs leren van verschillende experts en interessante producten direct aanschaffen in de kerstwinkel. In het gezellige Winter Wonderland kan bovendien volop genoten worden van winterse activiteiten, live muziek, een glaasje glühwein en hapjes van de barbecue.

In nauwe samenwerking met advies- en productiebureau Xsaga ontwikkelde Sumedia een overzichtelijke en bijzonder toegankelijke site waarin de informatie over al deze aspecten ruimschoots en op een heldere manier aan bod komt. De site beschikt onder andere over een aftelmodule, een fraai vormgegeven plattegrond van het evenemententerrein, alle informatie over de bereikbaarheid van het Spoorwegmuseum en een antwoord op de meest gestelde vragen. Op de site kunnen via Ticketmaster bovendien direct online kaarten besteld worden.

Het resultaat

‘Een kerst om nooit te vergeten’. Dat is het thema waarmee Albert Heijn zijn klanten aanspoort in december toch vooral naar het Allerhande Kerstfestival te komen. De website, uiteraard volledig repsonsive uitgevoerd en voorzien van rechtstreekse koppelingen naar de diverse social media, functioneert daarbij als een prima stimulans: de kaartverkoop verloopt boven verwachting.

  • Gallery item
  • Gallery item
  • Gallery item
  • Gallery item
  • Gallery item
  • Gallery item
Geïnteresseerd in één van onze diensten?

Neem dan contact op met Arthur onze Project King!

Arthur-hdr-white

Projects

Made with passion